mosthaunted

Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Finding Bigfoot.?

Av Spirit - 9 februari 2012 14:23

Att någon varelse skulle gömma sig ute i den mörkaste snårigaste skog i Ohio  USA har jag svårt att tro. En stor apliknande skapelse hårig och upprätt på två ben skulle vandra omkring, är för mig som sagt väldigt märkligt.

Många ögonvittne träder här fram, men vi vet ju hur hjärnan fungerar, när år har förflutit så kanske man inte minns lika bra utan omedvetet lägger till fakta som just.. Ja inte är någon fakta, utan en fiktiv historia.

Men här får ni ett avsnitt så kan ni själva avgöra vad ni tror på o inte.




Spirit   

 
 
optimist

optimist

9 februari 2012 16:17

Det tror inte jag heller. Det du skriver om den tvåbenta varelsen. Kunde inte förstå texten, på filmen.
Kram och sköt om dig.

http://optimist.bloggplatsen.se

Spirit

9 februari 2012 17:11

Ok hej på dig. Denna sägnen om en tvåfotad varelse som går under namnet Bigfoot. Det ska vara en varelse som ska väl typ vara hälften människa helften apa eller något. Så finns det då människor som trors sig ha sett denna . mest då i USA o Canada och t.om i Chile.Men jag tror att när människor hör sådana berättelser så är de så spända i ute i skogen så ser de ett rådjur eller en björn, som då är vanliga här geografiskt , ja då HAR de sett en bigfoot.

 
softkitty

softkitty

9 februari 2012 19:44

Jag tror att folk har sett något (dvs. tror jag inte att de ljuger) men jag tror de sett nåt helt naturligt. Men jag tycker det är kul att höra vad folk har upplevt. Alla gånger jag varit i Borgvattnet så har jag ju passat på att ta några rundor på Storsjön och spanat efter "storsjöodjuret" trots att jag inte egentligen tror att det är ett odjur. Är dock nyfiken på vilket djur det kan röra sig om. :)

http://softkitty.bloggplatsen.se

Spirit

9 februari 2012 21:54

En Ål tror jag!! :-) Hur mår lilla vännen idag då? Hoppas du kan kika på några avsnitt jag lagt ut, tänkte på dig. Blev så glad när jag hittade Most Haunted igen. Såg alla avsnitten idag om Borgvattnet, mycket intressant.

 
Ingen bild

pirrifrid

9 februari 2012 22:26

Hej!
Det är ju trots allt avslöjat vem och vad som låg bakom bigfoot, precis som med sjöodjuret Nessie. :)

http://illvet.se/kw/bigfoot-0 Där kan man läsa om bigfoot-avslöjandet. :)

 
softkitty

softkitty

10 februari 2012 18:25

Faktiskt så var det inte speciellt bra igår och inte heller idag men jag vet att det alltid blir bättre och jag hämtar alltid styrka i min andlighet samt det jag rent praktiskt lärt mig genom dbt:n.

Hoppas din dag varit bra hur som helst och att du hittar en massa spännande nya avsnitt av lite övernaturligheter. På söndag är det ju dags för veckans spökdag. Haha! ;)

http://softkitty.bloggplatsen.se

Spirit

11 februari 2012 21:37

Aha.. dbt,n... metod jag använder i mitt yrke. :-) bra tjejen fortsätt så, på banan igen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Spirit - 18 mars 2012 00:24

  Det allra färskaste avsnitt ni kan få.. 10 timmar gammalt i USA..varsågoda. Har varit iväg ett tag till nu, har fått andra uppgifter på mitt arbete så jag har fullt upp. Men nu börjar det lägga sig lite och jag kan spendera en viss tid här. ...

Av Spirit - 24 februari 2012 10:08

Börjar med att bege sig ut i skogarna och hitta Bigfoot.   Själv är jag som jag tidigare skrivit väldigt tvesam om denna individ eller vad man nu ska kalla det för existerar. Men för er som vill bli roade en stund publicerar jag här ett nytt av...

Av Spirit - 23 februari 2012 21:57


För snart två år sedan var jag hemma hos min särbo. Vi bor många mil ifrån varandra och har träffats nu på medelålderns höst. Vi har känt varandra nu i sex år.En kväll när jag var hemma hos honom så hade vi gått och lagt oss, Jag löste korsord o han ...

Av Spirit - 23 februari 2012 19:27

  Spirit     //S

Av Spirit - 23 februari 2012 16:25

Försöker idag gottgöra er som följer min blogg slaviskt med ett av de bästa avsnitt jag set av : My own ghoststory.   Inte textad, men lätt att förstå ändå. Är det några problem så hör av er så förklarar jag.   Önskar er en härlig stund framf...

Alla har en skyddsängel.

 

BLOGGEN

Presentation


Alla har vi väl undrat vad som händer oss när vi går över till andra sidan. Här får du inte svaret, men Du kan ta ställning själv, vad just Du tror på.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Har du gjort Anden i glaset någon gång?
 Ja
 Nej
 Tror inte på sådant.
 Nej, fy vågar inte
 Vadå Anden i glaset?

Translate

Senaste inläggen

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards