mosthaunted

Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Ni som älskar serien Hemsökta Hus

Av Spirit - 9 februari 2012 19:13

Ni kanske har uppmärksammat att de program som nu går på Tv är minst 2 år gamla. Men jag blev överlycklig idag när jag hittar alldeles för oss nya avsnitt av Most Haunted. 

Sändes i Brittisk Tv i november 2011.

De har börjat med Live serier och detta avnitt är från Bodelwyddan Castle.

Ni ka själva sedan klicka er fram till nästa avnitt men jag ger er det första här. Att lägga upp så många avnitt tar för mycet , men är det någon som önskar så ,står jag gärna till tjänst.

Jag har följt detta program sedan starten i början på 2000 och har inte missat ett enda, har även sett alla livesändningar med publik. Deta är det bästa brittiska utredningprogram runt det paranormala som någonsin producerats, och har varit ledstjärna för andra produktioner världen över.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Spirit - 18 mars 2012 00:24

  Det allra färskaste avsnitt ni kan få.. 10 timmar gammalt i USA..varsågoda. Har varit iväg ett tag till nu, har fått andra uppgifter på mitt arbete så jag har fullt upp. Men nu börjar det lägga sig lite och jag kan spendera en viss tid här. ...

Av Spirit - 24 februari 2012 10:08

Börjar med att bege sig ut i skogarna och hitta Bigfoot.   Själv är jag som jag tidigare skrivit väldigt tvesam om denna individ eller vad man nu ska kalla det för existerar. Men för er som vill bli roade en stund publicerar jag här ett nytt av...

Av Spirit - 23 februari 2012 21:57


För snart två år sedan var jag hemma hos min särbo. Vi bor många mil ifrån varandra och har träffats nu på medelålderns höst. Vi har känt varandra nu i sex år.En kväll när jag var hemma hos honom så hade vi gått och lagt oss, Jag löste korsord o han ...

Av Spirit - 23 februari 2012 19:27

  Spirit     //S

Av Spirit - 23 februari 2012 16:25

Försöker idag gottgöra er som följer min blogg slaviskt med ett av de bästa avsnitt jag set av : My own ghoststory.   Inte textad, men lätt att förstå ändå. Är det några problem så hör av er så förklarar jag.   Önskar er en härlig stund framf...

Alla har en skyddsängel.

 

BLOGGEN

Presentation


Alla har vi väl undrat vad som händer oss när vi går över till andra sidan. Här får du inte svaret, men Du kan ta ställning själv, vad just Du tror på.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Har du gjort Anden i glaset någon gång?
 Ja
 Nej
 Tror inte på sådant.
 Nej, fy vågar inte
 Vadå Anden i glaset?

Translate

Senaste inläggen

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Kategorier

RSS


Skapa flashcards