mosthaunted

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Spirit - 7 februari 2012 17:48

Här kommer ännu ett avsnitt av denna populära serie.

I går hade jag många som kollade och det var skoj. Men tycker att denna blogg förtjänar kanske lite mer uppmärksammhet, för egentligen,utan de på andra sidan så skulle jag inte ha så mycket att skriva om. Så om ni vill sprid gärna adressen på denna blogg, jag vill inte ta äran åt mig utan det andliga ska ha all credit.


I helgen hade jag 100 unika besökare både fredag o lördag och flera hundra sidvisningar, det är ju inte därför man bloggar och skriver men så roligt att veta att några tycker om det man publicerar.

Nej slut på tjatet, här kommer avnittet. Håll till godo.



Spirit   

Av Spirit - 7 februari 2012 16:38

Känner mig nu lite ensam och övergiven, sitter här i ett stort hus men ingen levande runt mig. Hunden sover , katterna sover, solnedgången är vacker.

Sådana här stunder saknar jag min mamma som gått över för många år sedan, jag hoppas hon finns här hos mig o känner av mina tankar och funderingar, ja pappa du är välkommen du med. 

Men en mammas varma hand i min kan man sakna så vuxen som man är.


Många tänker kanske nu att hon som tror så mycket ska väl veta att andar är runt om henne hela tiden.

Nej så behöver det inte vara, de finns inte här hela tiden de kommer och går när förutsättningar finns för dom ,när de har energin att komma igenom.


Men just sådana här stunder vill jag så gärna TRO att mamma sitter bredvid mig här på sängen just NU.




Min allra bästa favoritlåt av alla kategorier.. I belive med Brooks and Dunn. Lyssna och jag hoppas ni med tycker den är vacker.




Spirit   

Av Spirit - 7 februari 2012 11:53

Hittat ett helt nytt program som heter Ghost Hunt, får inte blandas ihop med Ghost Hunters.

har nu tittat igenom programmet och det är lättsamt inte så tungt, unga utredare och väldigt seriösa och nyfikna . Men är sevärt ändå. Det är inte textat på svenska, ledsen men hoppas ni ska ha behållning av det ändå.Programmet producerat i Australien.

Varsågoda.




Spirit   

Av Spirit - 7 februari 2012 10:33

Här kommer ett urval av tusentals bilder som vandrar runt på nätet världen över.

Vad jag tror, ja under de bästa förutsättningar så kan man väl fånga en energi på bild.

Men en del blder här är alldelses för skarpa och detaljrika så det blir ett stort frågetecken för mig.

Skriv gärna och kommentera vad ni tycker ,vad ni ser och vad ni tror.


Här kan du se en snutt av förord till Ghosthunting o foton.


  1.     
 
 
                 
Bilderna är lånade från: paranormal.about.com.
Spirit   
Tidigare månad - Senare månad

Alla har en skyddsängel.

 

BLOGGEN

Presentation


Alla har vi väl undrat vad som händer oss när vi går över till andra sidan. Här får du inte svaret, men Du kan ta ställning själv, vad just Du tror på.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Har du gjort Anden i glaset någon gång?
 Ja
 Nej
 Tror inte på sådant.
 Nej, fy vågar inte
 Vadå Anden i glaset?

Translate

Senaste inläggen

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards