mosthaunted

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Spirit - 11 februari 2012 22:12

Ska delta i ett Tv program senare i vår. Programledaren frågar mig där om jag tänker mycket på döden?

Nej, svarar jag, helt naturligt och självklart för mig.

Programledaren har som är författare  givit ut en bok som jag varmt kan rekomendera.


Den handlar om en kvinna runt trettio som tar livet av sig. Man får följa henne på andra sidan, hur hon återvänder , gör besök hos sin sambo, hur hennes tankar om livet på jorden ter sig. Varför hon gjorde det ? 

Hur är det där på andra sidan, man får oxå göra bekantskap med andra karaktärer, som hennes guide, andra människor som gått över , varför de dog, hur deras liv såg ut här på jorden, ja dessa  5 karaktärer lär av varandra .


 


Nu var det så att hon visste att jag var väldigt intresserad av det här och är spiritist. Vi hade en bra konversation, som slutar med att hon fäller kommentaren.. Du är inte normal. Jag skrattade gott, och efteråt blinkade ho med ena ögat åt mig o viskade..Visst finns dom :-)


Men boken här ska ni absolut läsa. En bekant som inte är troende streckläste den och sa att det var den bästa bok hon någonsin läst.



  

Av Spirit - 11 februari 2012 21:37

mina läsare, inga inlägg på de senaste 24 timmarna, även en liten spiritist som jag kan behöva ladda batterierna. Det har jag gjort framför melodifestivalen i kväll.

Sonjas låt var den vackraste och visst tilltalade den mig o alla de som tror på livet på andra sidan.

Här kommer den..var rörd till tårar när hon framförde den.



Spirit   

Tidigare månad - Senare månad

Alla har en skyddsängel.

 

BLOGGEN

Presentation


Alla har vi väl undrat vad som händer oss när vi går över till andra sidan. Här får du inte svaret, men Du kan ta ställning själv, vad just Du tror på.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Har du gjort Anden i glaset någon gång?
 Ja
 Nej
 Tror inte på sådant.
 Nej, fy vågar inte
 Vadå Anden i glaset?

Translate

Senaste inläggen

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards