mosthaunted

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Spirit - 13 februari 2012 18:42



Textat avsnitt av Haunting Evidence....Varsågoda.



Spirit   

Av Spirit - 13 februari 2012 18:17

I går trodde jag själve den var lös i mitt hus.

Efter en helg som inte varit så rolig skulle jag gå till sängs lite tidigare eftersom ny arbetsvecka väntar.

Väl i min säng hade jag tagit med mig datorn, tänkte kolla på lite avsnitt som jag sedan kan bjuda er på mina läsare. Jag lägger aldrig ut någonting om jag inte själv tittat igenom det.

Bredbandet hade fungerat klanderfritt hela dagen men nu fungerade det inte alls, det buffrade o buffrade. Jag stängde av nätet och routern, men inget hjälpte.

Jag var inte så sömnig och samtidigt lite söndagsångest, så jag kom på att jag kunde lyssna på en bok .Tog fram mitt Storytel på mobilen, inget ljud.

Försökte flera ggr men inte.

Lyssna på radion tills jag somnar då? Ja, då fungerade inte FM-bandet, men AM-bandet, men vem vill lyssna på polska?


Ja då återstod bara två saker, antingen lösa korsord, eller läsa en bok.

Ska tända sänglampan, ja då gick glödlampan sönder och jag hade inga fler hemma.


Tror det var någon som försökte tala om för mig att det var nog dags att koppla av lite och försöka sova.

Men ett tag trodde jag minsann att en förbannelse vilade över sovrummet mitt och alla tekniska prylar.



                                    



Spirit   

Tidigare månad - Senare månad

Alla har en skyddsängel.

 

BLOGGEN

Presentation


Alla har vi väl undrat vad som händer oss när vi går över till andra sidan. Här får du inte svaret, men Du kan ta ställning själv, vad just Du tror på.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Har du gjort Anden i glaset någon gång?
 Ja
 Nej
 Tror inte på sådant.
 Nej, fy vågar inte
 Vadå Anden i glaset?

Translate

Senaste inläggen

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards