mosthaunted

Direktlänk till inlägg 3 februari 2012

Veckans sevärt på TV.

Av Spirit - 3 februari 2012 22:39

Vi är inte bortskämda med paranormala Tv program här i Sverige. 

Utbudet är faktiskt väldigt minimalt. 

Svensk produscerade har vi bara ett och det är : Det okända.

Min väninna är medium och har utrett fall i detta program men gör det inte nu. Hon medverkade också för många år sedan i en serie på kanal 5 som hette Förnimmelse av mord,den svenska motsvarigheten till Sensing murder, en serie från Nya Zeeland.


Om henne ska jag berätta mer om, hur vi träffades och hur vårt umgänge ser ut idag, och hur stor hjälp hon varit för mig både andligt och som en underbar extrasyster och vän.


Men här kommer tips om sevärda paranormala program denna helg  3,4,5 Feb.


I natt på 7,an för detta Tv 4+

Lörd     natten till Sönd på Tv4 fakta
            00:30 Andar, finns dom?    
Sönd natten till måndag på 7,an fd Tv4+
             
Ja det var några tips, det tråkigaste är detta att de alla programmen sänds så sent.
Mitt i natten, vemorkar vara uppe om man nu inte bandar det hela. 
Eller så har ni ju mig som kan ger er avsnitt här på bloggen.
En mysig stund framför rutan önskar jag er, o Du.. du behöver inte kudden framför ansiktet, lägg undan den o njut.  
Spirit   
 
 
 
 
 
 
Ingen bild

Paranormal Bitch

3 februari 2012 23:29

do u watch Andar finns dom? one of my favorite shows ;) thihi

Spirit

3 februari 2012 23:41

Andar finns dom kollar jag på. Men tycker i ärlighetens namn att Ghost Hunters är bäst. Andar finns dom är mer uppskruvat och ibland är inger de inget seriöst intryck, men underhållande. //S

 
qat

qat

4 februari 2012 11:24

Tycker faktiskt det är mest dravel när det gäller "paranormala" program. Det enda som intresserar mig är ghost hunters och Det Okända. Det Okända är i huvudsak intressant för att jag tycker det är intressant att höra vad folk upplevt. Inte själva "medium-delen". Tyvärr så är branschen fylld av cold readings och bedragare. Jättesorgligt.

http://softkitty.bloggplatsen.se

Spirit

4 februari 2012 11:44

Hejsan.
Ja mycket av utbudet är minde seriöst. Håller med. Men det finns några guldkorn. Det okända har tappat sin charm och jag tycker inte om att de namnger de som gått över, anhöriga kan ta illa upp, detta har även tagits upp i media, där de fick stor krititk.
Oseriösa medium finns , som i alla brancher, tyvärr så fördärvar de för dom som verkligen är mediala och vill hjälpa människor. //S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Spirit - 18 mars 2012 00:24

  Det allra färskaste avsnitt ni kan få.. 10 timmar gammalt i USA..varsågoda. Har varit iväg ett tag till nu, har fått andra uppgifter på mitt arbete så jag har fullt upp. Men nu börjar det lägga sig lite och jag kan spendera en viss tid här. ...

Av Spirit - 24 februari 2012 10:08

Börjar med att bege sig ut i skogarna och hitta Bigfoot.   Själv är jag som jag tidigare skrivit väldigt tvesam om denna individ eller vad man nu ska kalla det för existerar. Men för er som vill bli roade en stund publicerar jag här ett nytt av...

Av Spirit - 23 februari 2012 21:57


För snart två år sedan var jag hemma hos min särbo. Vi bor många mil ifrån varandra och har träffats nu på medelålderns höst. Vi har känt varandra nu i sex år.En kväll när jag var hemma hos honom så hade vi gått och lagt oss, Jag löste korsord o han ...

Av Spirit - 23 februari 2012 19:27

  Spirit     //S

Av Spirit - 23 februari 2012 16:25

Försöker idag gottgöra er som följer min blogg slaviskt med ett av de bästa avsnitt jag set av : My own ghoststory.   Inte textad, men lätt att förstå ändå. Är det några problem så hör av er så förklarar jag.   Önskar er en härlig stund framf...

Alla har en skyddsängel.

 

BLOGGEN

Presentation


Alla har vi väl undrat vad som händer oss när vi går över till andra sidan. Här får du inte svaret, men Du kan ta ställning själv, vad just Du tror på.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Har du gjort Anden i glaset någon gång?
 Ja
 Nej
 Tror inte på sådant.
 Nej, fy vågar inte
 Vadå Anden i glaset?

Translate

Senaste inläggen

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards