mosthaunted

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Det okända.

Av Spirit - 6 februari 2012 22:01

Har nu sett kvällens avsnitt ,de var hemma hos en spiderman. Vuxen sådan med Dracula posters på väggarna och väggarna klädda med cd o skräckfilmer. En mysig och snäll kille verkade det som, men hade haft mörka destruktiva tankar och inte samtidigt tagit hand om sig själv i form i ex vad han stoppade i sig.


Om man nu ska se kritiskt som sagt så är det väl inte så svårt att se genom att titta på mannen i fråga, en överviktig man 30+ med stora ringar ,piercingar i öronen, alla posters på väggar, spritflaskor i mängder,att dra slutsatser utifrån vad man ser med blotta ögat kan väl vem som helst utan att vara medium.

Men programmet i övrigt vad bra så killens farfar trädde fram med ett o annat förmanande ord.


Carolina Giertz framträder ibland med en klar nonchalant attityd, avbryter de medverkande och ställer enligt mig väldigt "Dumma" frågor. Nu vill jag inte prata ner henne, har henne som vän på Fb, men ibland undrar jag hur mycket hon vet om det paranormala. 

På hennes Fb-sida så är det många som skriver privata mail till henne och frågar henne om saker som ett medium skulle istället behöva få höra, hon är ju inget medium, men en del människor tycks tro det.


En gång i tiden satt hon tillsammans med Aschberg o drack sprit o rökte på bästa sändningstid, ja det var dåtidens chockTv.


Nu ska jag krypa ner i min lilla säng.

Ska se en film som jag hyrt som heter  Snäcksamlarna av Rosamunde Pilcher, den varar i flera timmar så jag tror jaf delar upp den i två avsnitt. Jag kanfaktiskt titta på andra filmer än paranormala, ganska normal är jag om jag får säga själv.



                                        


Sov nu så gott alla o skickar ljusa fina drömmar till er..

  



                                             

Sleep tight    Spirit   

 
 
Nettan

Nettan

6 februari 2012 22:34

Tack , äntligen en riktig blogg och ingen fjortisblogg. Är så trött på alla skitbloggar. Såg också programmet i kväll /Nettis

http://www.nettanartan.blogger.com

Spirit

6 februari 2012 22:35

Tack tillbaka. Men alla fina ungdomar här verkar ju bara vilja göra sitt bästa, och deras blogg var och ens, är nog väldigt viktig för dom.Roligt att du tyckte om min. //S

 
softkitty

softkitty

6 februari 2012 22:48

Jag ska titta på programmet nu ja', hade jag tänkt. :)
Det mest skrämmande med detta blogginlägg är dock inte några spöken utan fjärilen på din rörliga bild. Uscha! Haha!

http://softkitty.bloggplatsen.se

Spirit

6 februari 2012 23:26

Ja den är riktigt otäck, tänk de som har fobier mot fjärilar, känner en så hon hade bara inte kollat min sida stackaren..Mördarfjäril. :-)

 
skogsnuvan

skogsnuvan

7 februari 2012 09:25

Rosmunde P är min favoritförfattare och jag har alla hennes översatta böcker bla snäcksamlarna. Att den var gjord till film hade jag ingen aning om så nu måste jag ut och försöka få tag i den.
Den nya killen på det okända är väldigt duktig tycker jag och dessutom snygg bortsett från att han inte har något hår

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Spirit

7 februari 2012 10:04

Hahahaha.. vilket härligt inlägg. Tack för at du kikar in här. Ja han se väldigt bra ut.:-) Jag lånade filmen på biblioteket igår. kostade 20 kr att låna den.Skådespelarna är: Vanessa Redgrave Maximilian Schell Victoria Smurfit, //Kram

 
Anna i dungen

Anna i dungen

8 februari 2012 10:23

Mmmm, lagt märket till det jag med. Att Caroline (som jag för övrigt gillar) ibland avbryter med frågor som kan vänta.
Den där Spiderman fick jag svåra moderskänslor för - ville ta hand om honom, rar och trevlig (kattlover)samt leta upp en käck flicka åt honom. Mina moderskänslor svämmar över i de mest märkliga situationer :-)
Det okända - bra program, känns trovärdigt.
Ha en bra dag!

http://anna-i-dungen.bloggplatsen.se

Spirit

8 februari 2012 11:05

Samma här, man ska inte döma hunden efter håren som man säger. //Kram S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Spirit - 18 mars 2012 00:24

  Det allra färskaste avsnitt ni kan få.. 10 timmar gammalt i USA..varsågoda. Har varit iväg ett tag till nu, har fått andra uppgifter på mitt arbete så jag har fullt upp. Men nu börjar det lägga sig lite och jag kan spendera en viss tid här. ...

Av Spirit - 24 februari 2012 10:08

Börjar med att bege sig ut i skogarna och hitta Bigfoot.   Själv är jag som jag tidigare skrivit väldigt tvesam om denna individ eller vad man nu ska kalla det för existerar. Men för er som vill bli roade en stund publicerar jag här ett nytt av...

Av Spirit - 23 februari 2012 21:57


För snart två år sedan var jag hemma hos min särbo. Vi bor många mil ifrån varandra och har träffats nu på medelålderns höst. Vi har känt varandra nu i sex år.En kväll när jag var hemma hos honom så hade vi gått och lagt oss, Jag löste korsord o han ...

Av Spirit - 23 februari 2012 19:27

  Spirit     //S

Av Spirit - 23 februari 2012 16:25

Försöker idag gottgöra er som följer min blogg slaviskt med ett av de bästa avsnitt jag set av : My own ghoststory.   Inte textad, men lätt att förstå ändå. Är det några problem så hör av er så förklarar jag.   Önskar er en härlig stund framf...

Alla har en skyddsängel.

 

BLOGGEN

Presentation


Alla har vi väl undrat vad som händer oss när vi går över till andra sidan. Här får du inte svaret, men Du kan ta ställning själv, vad just Du tror på.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Har du gjort Anden i glaset någon gång?
 Ja
 Nej
 Tror inte på sådant.
 Nej, fy vågar inte
 Vadå Anden i glaset?

Translate

Senaste inläggen

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards